GNP Magnusson | Aparatura medyczna

GNP Magnusson jest dystrybutorem aparatów słuchowych, aparatury medycznej i narzędzi do otochirurgii. Sprzedaje produkty firm: ReSound, Med-el, BonAlive, Kurz, Vivosonic, Auditdata i innych.

Firma GNP Magnusson już po raz trzeci została partnerem III Balu Charytatywnego kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”.

– Książki rozwijają myślenie i pobudzają wyobraźnię, są niezbędne w rozwoju młodego człowieka. Badania dowodzą również, że czytanie książek obrazkowych dzieciom może pomóc w leczeniu zaburzeń językowych – podkreśla Bartłomiej Szylz, Dyrektor Zarządzający GNP Magnusson.

Czytanie stymuluje umysł, absorbuje w tym samym czasie wiele obszarów mózgu – te, które odpowiadają są za widzenie, za język i za przyswajanie pojęć. To bezcenne narzędzie wspomagające również rehabilitację dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego, problemami z koncentracją czy rozpoznawaniem własnych emocji. Wspólne czytanie wzmacnia relację rodziców z dziećmi.

Promocja książek wśród dzieci jest ciągle istotna, bo wyniki czytelnictwa w Polsce od lat są złe. W 2018 r. 37 proc. badanych osób dorosłych zadeklarowało przeczytanie przynajmniej jednej książki. Kształtując postawę młodego człowieka możemy liczyć na to, że będąc dorosłym z książek nie zrezygnuje.

III Bal Charytatywny kampanii odbył się 19 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Kampania zainaugurowana została 1 czerwca 2001 r.  w celu uświadomienia społeczeństwu ogromnego znaczenia czytania dziecku dla jego zdrowego i wszechstronnego rozwoju. Akcja wspiera promocję czytelnictwa i wartościowej literatury. Hasło kampanii „Czytaj dziecku 20 minut dziennie. Codziennie!” zachęca do wspólnie spędzanego czasu z książką.

Złota lista książek polecanych dla dzieci

Fotorelacja z Balu Charytatywnego

Back to top