W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą koronawirusa (SARS-CoV-2) oraz zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, przekazujemy najważniejsze informacje o podjętych działaniach w celu zwiększenia bezpieczeństwa i zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług.
Od 19 marca br. do odwołania zawieszamy spotkania biznesowe, lecz nasi Opiekunowie Klientów dostępni są dla Państwa w godz. 8:00-16:00 telefonicznie i mailowo:
- Marta Miętus, tel. 885 300 352, e-mail: m.mietus@gnp.com.pl; woj. kujawsko-pomorskie, łódzkie, pomorskie, wielkopolskie;
- Leszek Skorupka, tel. 885 300 354, e-mail: l.skorupka@gnp.com.pl; woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie, zachodniopomorskie;
- Tadeusz Dąbrowiak, tel. 574 562 443, e-mail: t.dabrowiak@gnp.com.pl; woj. lubelskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie;
- Wojciech Krukowski, tel. 885 547 494, e-mail: w.krukowski@gnp.com.pl; woj. mazowieckie, podlaskie, śląskie, warmińsko-mazurskie.
Biuro Obsługi Klienta pracuje bez zmian, czyli w godzinach 8:00-18:00 i przyjmuje zamówienia pod adresem mailowym: bok@gnp.com.pl.
Laboratorium w Olsztynie, obsługujące zamówienia wkładek do aparatów słuchowych oraz serwisy, pracuje w godzinach 8:00-16:00 i dostępne jest pod adresem serwis@gnp.com.pl.
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.